Retur

Ce se intampla daca produsele comandate nu corespund asteptarilor mele?

Pentru a putea solutiona cat mai rapid reclamatia dvs., va rugam sa completati formularul (PDF) atasat si sa il trimiteti prin email, la adresa info.ro@bakker.com

De asemenea, va rugam sa ne oferiti cateva detalii despre problemele intampinate, si sa atasati imagini ale produselor care fac subiectul sesizarii dvs., astfel incat sa intelegem mai bine situatia si sa va oferim solutia optima.

Dreptul de retragere?

In mod implicit, toate produsele pe care le cumparati online sunt supuse unei perioade de 14 zile de la primirea acestora, in cadrul careia puteti anula achizitia. Aceasta se numeste dreptul de retragere. Costurile de expediere pentru returnarea comenzii sunt suportate de dvs.

Cum returnez produsele?

Facem tot posibilul pentru a furniza produse de cea mai inalta calitate. Daca produsele nu se incadreaza in standardul de calitate promis, va rugam sa ne contactați prin intermediul formularului de contact. Compensarea poate fi oferita sub forma unui produs nou sau prin returnarea banilor.

Pentru articolele ce pot fi returnate veti primi o notificare. Va rugam sa retineti ca sunteti responsabil pentru returnarea produselor in starea si ambalajul lor initial. Clientul este responsabil pentru costurile de returnare al articolelor, cu exceptia cazului in care v-am livrat in mod gresit articolul sau daca produsul a fost deteriorat. Banii va vor fi rambursati dupa ce produsele returnate vor intra in posesia noastra.

Sfat: va rugam sa pastrati chitanta primita la returnarea produselor pana la rambursarea banilor.

De retinut: produsele trebuie returnate in termen de 14 zile.

Se raburseaza si taxele de livrare?

Depinde de caz. De exemplu: cand un produs este deteriorat la livrare, vom rambursa si costurile de transport.

Bakker.com are un serviciu de ridicare, pentru a returna produsele?

Nu este posibila returnarea printr-un serviciu de preluare. Va rugam sa ne informati prin e-mail despre trimiterea inapoi a unuia sau mai multor produse. Ulterior, va vom contacta si va vom oferi toate detaliile necesare pentru returnarea produsului.

Bine de stiut: in unele cazuri nu este necesar sa returnati produsul. Prin urmare, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact si va vom raspunde cat mai curand posibil.

Care este adresa de retur Bakker.com?

Imediat ce solicitarea dvs. de retur este inregistrata, va com comunica adresa noastra de retur. Va rugam sa nu trimiteti produse la sediul nostru din Lisse. Acestea nu vor fi procesate.

Mai pot anula notificarea de returnare?

Bineinteles, puteți sa va razganditi. In acest caz, va rugam sa ne contactati.

Cum stiu daca ati primit coletul retur?

Dupa  procesarea returului, va vom contacta pentru confirmare.

Am returnat comanda, dar nu am fost contactat inca?

Procesarea unui poate dura mai mult timp. Dupa ce returul a fost procesat, veti fi contactat prin e-mail sau telefon. Bineinteles, ne puteti contacta oricand, folosind formularul de contact.

In cat timp mi se ramburseaza banii dupa ce am returnat produsul/produsele?

Dupa ce ati fost informat despre procesarea returului si am primit codul IBAN din partea dvs., banii vor fi ramursati in termen de 10 zile.
Sfat: va rugam sa pastrati chitanta primita la returnarea produselor pana la rambursarea banilor.

Cum pot transmite IBAN-ul meu?

Dupa ce returul a fost procesat, veti fi contactat prin e-mail sau telefon pentru a ne comunica codul IBAN aferent contului in care doriti rambursarea banilor. Desigur, il puteti comunica folosind formularul de contact.

Cos de cumparaturi

×

Product title

1 x 29,95 lei

Subtotal