Livrare

Care este termenul de livrare?

Bineinteles ca vom face tot posibilul sa livram cat mai curand. Termenele de livrare sunt indicate pentru grupele de produse. Produsele care sunt deja in stoc se livreaza in aproximativ 5-9 zile lucratoare. Termenul de livrare al produselor care nu sunt in stoc va fi putin mai lung. Va vom informa prin e-mail despre situatia comenzii dvs.

Pentru protectia mediului si pentru a pastra costurile cat mai mici pentru dvs., livram comanda cat mai rapid posibil. In cazuri exceptionale, putem livra comanda in mai multe transe.

Care sunt costurile de transport?

Costul de livrare al comenzii dvs. este de 24,99 lei, indiferent de numarul de produse sau valoarea comenzii. Costurile de livrare vor fi calculate inainte de finalizarea comenzii.

    Cum va fi livrata comanda mea?

    Luam toate masuruile pentru a livra comenzile in stare perfecta. Datorita sensibilitatii produselor noastre (de la plante pana la ghivece din ceramica), ambalam coletele cat mai eficient si solid. Facem acest lucru in asa fel incat un eventual termen de livrare mai indelungat, sa nu afeceze integritatea produselor. Daca descoperiti produse deteriorate in momentul primirii comenzii dvs., va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact.

     

    Pot ridica comanda de la depozit?

    Nu exista posibilitatea de ridicare a comenzii de la un depozit. Toate comenzile se livreaza la adresa indicata de dvs.

    Ce se intampla daca nu sunt acasa in momentul livrarii?

    Daca nu sunteti acasa cand ajunge comanda dvs., putem:

    • Preda coletul unui vecin sau cunostinte ori putem redirectiona pachetul la o alta adresa..
    • Pastra coletul la dispozitia dvs. pentru o noua livrare. Veti primi un aviz in cutia postala, cu numarul de telefon la care puteti anunta cand sunteti acasa pentru o noua livrare.
    • Daca pachetul nu a putut fi predat dupa doua incercari de livrare, acesta va asteapta la oficiul postal, de unde il puteti ridica. Luati si avizul postal, ca sa il preluati mai usor.

      Pot solicita livrarea la o alta adresa?

      Da, acest lucru este posibil. La plasarea comenzii puteti alege o alta adresa de livrare de pe teritoriul tarii.

      Pot solicita livrarea la o adresa din alta tara?

      Din pacate, livrarea comenzii catre o adresa din afara tarii nu este posibila in acest moment.

      Pot alege in ce zi sa fie livrata comanda mea?

      Din pacate, acest lucru nu este posibil. Pentru a asigura cele mai inalte standarde de calitate, produsele noastre pot necesita mai multa atentie din partea noastra inainte de a le putea expedia.

      Ce este un cod Track & Trace?

      Track & Trace este modalitatea prin care puteti urmari online expedierea comenzii dvs. Pentru aceasta, aveti nevoie de un cod de urmarire care va fi trimis prin e-mail.

      Cum pot urmari coletul meu?

      Va rugam sa urmati instrucțiunile primite prin e-mail-ul care contine si codul de urmarire. In acest e-mail va este explicat procesul pas cu pas. 

      Nu pot găsi codul meu Track & Trace?

      Dupa expedierea comenzii, veti primi un e-mail ce contine un link cu numarul trimiterii, ce poate fi urmarit pe "Track & Trace". Daca l-ati pierdut, verificati contul dvs. MyBakker. Alternativ, in cazul in care nu aveti un cont MyBakker, ne puteti contacta pentru a-l afla.

      Nu am gasit informatii referitoare comanda mea, pe Track & Trace. Cum aflu unde este pachetul meu?

      Daca aveti probleme cu codul dvs. de urmarire, pachetul dvs. probabil nu este inca inregistrat la serviciul curierat. Daca acest lucru se intampla si in zilele urmatoare, va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact.

      Cos de cumparaturi

      ×

      Product title

      1 x 29,95 lei

      Subtotal