Livrare
Care sunt costurile de transport?
Pentru comenzile online in valoare de cel putin 300 lei, platite cu card, nu se vor aplica taxe de transport. Pentru comenzile online in valoare de la 50 la 299 lei, platite cu card, se vor aplica taxe de transport in valoare de 24,99 lei. Pentru comenzile online sub valoarea de 50 lei, platite cu card, se vor aplica taxe de transport in valoare de 34,99 lei. Pentru comenzile online in valoare de cel putin 300 lei, cu plata la livrare, nu se vor aplica taxe de transport, insa se aplica un cost suplimentar aferent platii cu numerar, la livrare, in valoare de 5 lei. Pentru comenzile online in valoare de la 50 la 299 lei, cu plata la livrare, se vor aplica taxe de transport in valoare de 24,99 lei si costul suplimentar aferent platii cu numerar, la livrare, in valoare de 5 lei. Pentru comenzile online sub valoarea de 50 lei, cu plata la livrare, se vor aplica taxe de transport in valoare de 34,99 lei si costul suplimentar aferent platii cu numerar, la livrare, in valoare de 5 lei. Inainte de finalizarea comenzii si de a face plata, verificati costurile totale de livrare.
Cum va fi livrata comanda mea?
Luam toate masuruile pentru a livra comenzile in stare perfecta. Datorita sensibilitatii produselor noastre (de la plante pana la ghivece din ceramica), ambalam coletele cat mai eficient si solid. Facem acest lucru in asa fel incat un eventual termen de livrare mai indelungat, sa nu afeceze integritatea produselor. Daca descoperiti produse deteriorate in momentul primirii comenzii dvs., va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact.
Pot ridica comanda de la depozit?
Nu exista posibilitatea de ridicare a comenzii de la un depozit. Toate comenzile se livreaza la adresa indicata de dvs.
Ce se intampla daca nu sunt acasa in momentul livrarii?
Daca nu sunteti acasa cand ajunge comanda dvs., putem:
- Preda coletul unui vecin sau cunostinte ori putem redirectiona pachetul la o alta adresa..
- Pastra coletul la dispozitia dvs. pentru o noua livrare. Veti primi un aviz in cutia postala, cu numarul de telefon la care puteti anunta cand sunteti acasa pentru o noua livrare.
- Daca pachetul nu a putut fi predat dupa doua incercari de livrare, acesta va asteapta la oficiul postal, de unde il puteti ridica. Luati si avizul postal, ca sa il preluati mai usor.
Pot solicita livrarea la o alta adresa?
Da, acest lucru este posibil. La plasarea comenzii puteti alege o alta adresa de livrare de pe teritoriul tarii.
Pot solicita livrarea la o adresa din alta tara?
Din pacate, livrarea comenzii catre o adresa din afara tarii nu este posibila in acest moment.
Pot alege in ce zi sa fie livrata comanda mea?
Din pacate, acest lucru nu este posibil. Pentru a asigura cele mai inalte standarde de calitate, produsele noastre pot necesita mai multa atentie din partea noastra inainte de a le putea expedia.
Ce este un cod Track & Trace?
Track & Trace este modalitatea prin care puteti urmari online expedierea comenzii dvs. Pentru aceasta, aveti nevoie de un cod de urmarire care va fi trimis prin e-mail.
Cum pot urmari coletul meu?
Va rugam sa urmati instrucțiunile primite prin e-mail-ul care contine si codul de urmarire. In acest e-mail va este explicat procesul pas cu pas.
Nu pot găsi codul meu Track & Trace?
Dupa expedierea comenzii, veti primi un e-mail ce contine un link cu numarul trimiterii, ce poate fi urmarit pe "Track & Trace". Daca l-ati pierdut, verificati contul dvs. MyBakker. Alternativ, in cazul in care nu aveti un cont MyBakker, ne puteti contacta pentru a-l afla.
Nu am gasit informatii referitoare comanda mea, pe Track & Trace. Cum aflu unde este pachetul meu?
Daca aveti probleme cu codul dvs. de urmarire, pachetul dvs. probabil nu este inca inregistrat la serviciul curierat. Daca acest lucru se intampla si in zilele urmatoare, va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact.