Asadar nu mai exista posibilitatea de a plasa comenzi pentru plante, sau alte produse in webshopul din Romania.

Daca aveti intrebari, puteti gasi raspunsurile in sectiunea de  intrebari frecvente.

Garantie

  1. Care este garantia pentru produse?
    Plantele noastre sunt crescute cu cea mai mare grija. Le acordam atentie speciala de la stadiul de radacina, pana la cel de planta tanara. Ne asiguram astfel ca plantele pe care le livram sunt in perfecta stare de sanatate.

    Toate produsele pe care le comandati de la noi beneficiaza de termenul legal de garantie, ceea ce inseamna ca acestea sunt sau trebuie sa fie intr-un mod rezonabil ceea ce asteapta clientii. Unele produse sunt acoperite si de garantia producatorului.

    - Pentru bulbi de flori și semințe, Bakker oferă o garanție de creștere și înflorire de un (1) an,
    - Pentru plante de interior, plante ce rezistă iarna, arbuști, plante cu rădăcini nude, copaci și pomi, Bakker oferă o garanție de creștere și înflorire de șase (6) luni,
    - Pentru celelalte produse, Bakker oferă o garanție de un (1) an.

    Inghet
    Deteriorarea produsa de inghet (in cazul in care plantele mai putin rezistente sunt lasate afara) nu este acoperita de garantie.

  2. Care sunt conditiile de acordare a garantiei?
    Desigur, nu este niciodata placut pentru noi atunci cand un produs nu corespunde asteptarilor dvs. Pentru a face o cerere de acordare a garantiei, este important sa ne contactati cat mai curand posibil. Impreuna vom incerca sa gasim cea mai buna solutie. Va rugam sa atasati si o fotografie la formularul de contact. Acest lucru ne va permite sa gasim mai rapid o solutie adecvata. In cazul in care produsele nu mai sunt in posesia dvs. pentru ca le-ati aruncat, din pacate nu va putem oferi nicio garantie.

Contactați asistența pentru clienți

Din pacate, magazinul nostru online din Romania este inchis

Întrebări frecvente